Алла Тимчак -Sandplay терапевт, психолог

Алла Тимчак  -Sandplay терапевт, психолог

Вітаю вас на моєму блозі!Welcome to my blog!

Відкрита до співпраці з усіма, хто займається питаннями відповідального батьківства, підготовки до партнерських пологів,пропагуванням екологічного грудного вигодовування,раннім розвитком дитини, сімейним консультуванням./I am eager to cooperate with anyone who deals with issues related to responsible parenthood, partner birth preparation, promotion of ecological breastfeeding, early development of children and family counseling.

неділю, 18 грудня 2011 р.

Я просив сил... А життя дало мені випробування, щоб зробити мене сильним.
Я просив мудрості...А життя дало проблеми, щоб їх вирішувати.
Я просив багатства...А життя дало мені м"язи, щоб я міг працювати.
Я просив можливість літати...А життя дало мені перешкоди, щоб я їх долав.
Я просив любові... А життя дало мені людей, яким я міг допомагати в їх проблемах.
Я просив благополуччя...А життя дало мені можливості.
Я нічого не отримав з того, що просив. Але я отримав все, що мені було потрібно
(автор невідомий, мій переклад з російської)

Немає коментарів:

Дописати коментар